Velký Újezd Kongregace Milosrdných sester III. řádu sv. Františka v Brně vyhlašuje výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky Domova sv. Anežky domova pro seniory a domova se zvláštním režimem ve Velkém Újezdu u Moravských Budějovic
Požadavky: vysokoškolské vzdělání, velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, schopnost motivace a samostatné tvořivé práce, znalost sociálně-zdravotní problematiky, spolehlivost, občanská a morální bezúhonnost, úcta ke křesťanským hodnotám, řidičský průkaz sk. B. Výhodou pro uchazeče je vzdělání v sociálně zdravotní oblasti, zkušenosti v oblasti řízení, znalost příslušných právních norem (zákoník práce, zákon o sociálních službách, apod.)
Náležitosti přihlášky: · jméno, příjmení, titul · datum a místo narození · strukturovaný životopis obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech · originál výpisu z Rejstříku trestů ne starší jak 3 měsíce · ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Další požadavek na uchazeče: předložení zjednodušené úvahy v rozsahu max. dvou stránek ve formátu A4 o funkci a rozvoji Domova sv. Anežky. Ohledně bližších informací, včetně požadavku na seznámení se s místem výkonu zařízení sociálních služeb Domova sv. Anežky, se uchazeči mohou obrátit na: S. M. Mariettu Dobešovou tel.: +420 605 256 126 e-mail: sestry@frantiskanky.cz
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů zrušit.
Přihlášku s požadovanými doklady je nutné doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel na adresu: Kongregace Milosrdných sester III. řádu sv. Františka pod ochranou Svaté Rodiny v Brně, Grohova 516/18, 602 00 Brno nejpozději dne 29. ledna 2021.
Obálku je nutné označit slovy: „Výběrové řízení – pozice ředitel/ředitelka Domova sv. Anežky“.
Přihlášku včetně příloh lze zaslat také elektronicky na adresu: sestry@frantiskanky.cz
|